logo

Στη συνεδρίαση της 22ας Δεκεμβρίου 2015 συζητήθηκε μεταξύ των τακτικών θεμάτων  της ημερήσιας διάταξης και το «Τεχνικό Πρόγραμμα» του Δήμου Τρίπολης για το 2016. Η τοποθέτηση του Επικεφαλής της Παράταξης κου Νίκου Τσιαμούλου ήταν περίπου 11 λεπτά και επικεντρώθηκε στα εξής :

 

Για το «Τεχνικό Πρόγραμμα» δεν ενημερώθηκε ούτε ρωτήθηκε κανένας Πρόεδρος των τοπικών Κοινοτήτων ώστε να προσδιορίσουν  τις ανάγκες της περιοχής τους μέχρι τον Ιούνιο του 2015 όπως ορίζεται, βάσει του άρθρου 86 παρ.1 του 3852/2010.  Δεν πραγματοποιήθηκε καμία διαβούλευση και όποτε επιχειρήθηκε να συνεδριάσει η Επιτροπή Διαβούλευσης, που αποτελεί το κύτταρο της τοπικής μας κοινωνίας, δεν υπήρχε καμία ανταπόκριση, γιατί απλά δεν εμπνέει κανέναν η Δημοτική Αρχή ελλείψει οράματος και έργων. Ο κος Τσιαμούλος, επίσης, τόνισε ότι οι Πρόεδροι των τοπικών Κοινοτήτων ντρέπονται να κυκλοφορήσουν στα χωριά τους γιατί από την περασμένη, ήδη, χρονιά δεν υλοποιήθηκε τίποτα από το Τεχνικό Πρόγραμμα του Δήμου Τρίπολης και τα χωριά μας παραμένουν για μια ακόμη φορά  στο περιθώριο της τοπικής ανάπτυξης.

Ο Ν. Τσιαμούλος συνεχίζοντας ανέφερε ότι το «Τεχνικό Πρόγραμμα» είναι απλώς διαχειριστικό, απουσία οράματος, νέων ιδεών και δράσεων που χαρακτηρίζει, άλλωστε, την απραξία της Δημοτικής Αρχής. Το πρόβλημα του προτεινόμενου «Τεχνικού Προγράμματος»  είναι ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αναπτυξιακό εργαλείο και είναι βαθύτατα αντιαναπτυξιακό. Αναπαράγει τις ίδιες καταστάσεις, δημιουργεί στασιμότητα και δίνει την εντύπωση ότι η πόλη βρίσκεται στον αυτόματο πιλότο.

Ο επικεφαλής της παράταξης «Τρίπολη – Αλλάζουμε τα Δεδομένα» ολοκλήρωσε την παρέμβαση του τονίζοντας ότι με την σωστή οργάνωση και την συνετή διαχείριση των ήδη μειωμένων πόρων, μπορεί η τοπική αυτοδιοίκηση και κατά συνέπεια ο Δήμος να προσεγγίσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα χωρίς να μετακυλήσει τα κόστη στους δημότες, κάτι που προωθεί η σημερινή διοίκηση με «Τεχνικό Πρόγραμμα» που αγγίζει το όριο των απευθείας αναθέσεων στο μεγαλύτερο του ποσοστό.

 

ΕΚ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Μ.Μ.Ε. ΚΑΙ SOCIAL MEDIA